لالـه ايرانی

Monday, September 24, 2007

انرزی هسته ای

دوباره دوست عزيزم "فرهنگ" دسته گل تازه ای در واکنش به آخرين غزل من به آب داده است که حيفم آمد با شما آن را قسمت نکنم. با سپاس از اين دوست مهربان.

..............

عزير من، عزيزمن، چرا ز عشق خسته ای
نه، باورم نمی شود ز عاشقی گسسته ای؟

چگونه عاشقانه می بری دل از جهانيان
اگر که در بروی عشق سالهاست بسته ای؟

تو از تمام ما سری، که دلبر و دلاوری
چه خسته ای، چه بسته ای، مگو که دل شکسته ای

تو يوغ عاشقی نهاده ای به گردن همه
کجا ز يوغ عاشقی هزار بار رسته ای؟

هزار نامه و گل از هزار عاشق جوان
نثار روی ماه تو که لاله دسته دسته ای

نمی کنم تو را رها بحق هفت امام تا
لبان توست پسته ای، انرژی تو هسته ای

تو لاله ای ميان هاله ای ز عشق و زندگی
ز هر چه بند رسته ای و در دلم نشسته ای

3 Comments:

At 8:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Laleh Jaan, Lovely, simply lovely. Doostat daram. Khosh va Movaffagh bashid.

 
At 11:26 AM, Blogger david said...

salam laleh jan bavar kon man donbale shoma migashtam ,,man ashare shoma ro khili dost daram ,,, emroz taze blooger shoma ro peyda kardam ,, man dar australia hastam , dost daram khili az shoma yad begiram
movafagh bashi aziz
maddiako@yahoo.com.au

 
At 5:23 AM, Anonymous Anonymous said...

خانم ایرانی،-نام خانوادگی زیبایی است-غرض اینکه گفته باشم منهم مینویسم.نه ،نه به خوبی شما.هلک و هلکی میکنم.اگر حوصله کردید خوشحال میشوم در وبلاگ غیر حرفه یی من گذری کنید.بعد هم اگر اجازه دادید شما را،یعنی وبلاگ شما را اتصال بدهم،یعنی لینک،.من در :kalamidigar.persianblog.ir.شما را چشم درراهم.شادی هاتان افزون باد.بهمن پارسا

 

Post a Comment

<< Home